Cornel Itu: „Modernizarea drumurilor și existența șoselelor de centură, în Europa țin de normalitate!”

Cornel Itu: „Modernizarea drumurilor și existența șoselelor de centură, în Europa țin de normalitate!”

Deputatul Cornel Itu apreciază că potrivit datelor afișate de Registrul de Înmatriculări, numărul de mașini înregistrate în județul Cluj a crescut enorm în ultimii ani. deputat-cornel-itu_800x545

„Anul trecut erau raportate peste 220.000 de autoturisme, la o populație de 650.000 de persoane. La acestea se adaugă și număul de mașini aflate în tranzit, sau cele ale studenților, care staționează peste an în municipiul Cluj Napoca. Clujul este, astfel al doilea oraș din țară, după București, în privința numărului de autoturisme. La capitolul aglomerare în trafic, se situează, evident, tot după București – capitala României care într-un studiu recent a reieșit ca fiind al șaselea oraș din lume, din punct de vedere al traficului aglomerat, fiind depășit doar de orașe imense precum Istanbul, Rio de Janeiro sau Moscova” – arată deputatul de Cluj, într-un comunicat remis presei, atrăgând atenția „că până în acest moment, cei care s-au perindat pe la șefia Consiliului Județean nu au făcut nici un demers pentru a construi noi variante ocolitoare”, iar „infrastructura Clujului nu trebuie să mai fie un subiect de negociat în fiecare campanie electorală, după bunul plac al unor politicieni”.

„Modernizarea drumurilor, șoselele de centură, precum și inelele de circulație, sunt teme care țin de normalitate, în oricare alt loc din Europa – spune Cornel Itu, cu referire la „politicienii care spun cu mare viclenie că au investit în drumurile județene, când în realitate ei nu au fost preocupați decât de buzunarul propriu.” Lucru ce reiese și din faptul că „majoritatea proiectelor de investiție ale Clujului sunt blocate, iar principalii lideri care s-au perindant pe la șefia Clujului fiind cercetați penal sau chiar condamnați la închisoare”.

„Clujul se sufocă din pricina ambuteiajelor pe care le regăsim la orice oră din zi, peste tot în Cluj Napoca. Am devenit o rușine națională la capitolul infrastructură rutieră, aceasta este cruda realitate” – se mai arată în comunicat, totodată fiind precizate și măsurile ce se pot lua pentru descongestionarea traficului, într-un viitor foarte apropiat:

„A venit momentul să schimbăm lucrurile, să le dăm credit doar oamenilor care înțeleg că economia Clujului nu mai poate crește fără să dispunem și de o infrastructură modernă și bine întreținută. Guvernul PSD a demonstrat că vrea și că poate să apere interesele clujenilor, cuprinzând în Master Planul de dezvoltare un proiect vital pentru noi: centura de sud a Clujului. Șoseaua aceasta va porni din capătul Mănășturului, va traversa Calea Turzii și va ieși în zona Selgros, urmând să fie unită cu centura Vâlcele – Apahida”.

Cornel Itu a mai subliniat că în mandatul său de președinte al Consiliului Județean, acesta va fi principalul obiectiv: demararea în regim de urgență a acestui proiect de infrastructură. „De asemenea, voi relua, obligatoriu, lucrările la tronsoanele de drumuri județene, care în acest moment sunt pur și simplu abandonate. Sunt de plâns mai ales zonele turistice precum Beliș, Valea Ierii, Mărișel, a căror drumuri ne-ar fi putut aduce beneficii extraordinare. Consiliul Județean chiar dispune de resurse, nu este nevoie decât de o voință puternică și de un control riguros al modului în care sunt gestionate aceste lucrări. E momentul să înțelegem că avem nevoie de oameni cinstiți la conducerea Consiliului Județean, pentru care lucrările de modernizare a drumurilor să țină strict de fișa postului, fără să mai fie transformate în subiecte de laudă pentru campanii electorale!” – a mai precizat deputatul PSD, adăugând:
Vreau să demonstrez că cinstea și onoarea chiar fac diferența, într-un Cluj al normalității pe care ni-l dorim cu toții!

Produs de PFA POPESCU IOANA AUGUSTA, la comanda PSD Cluj.
Cod mandatar 21160002

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*