Facebook schimbă regulile pentru postările online

Facebook schimbă regulile pentru postările online

Platforma de socializare Facebook va schimba sistemul prin care sunt promovate postări ale companiilor, publicitarilor și mass-media, relatează BBC. Mesajele acestora ar urma să își piardă din proeminență în favoarea mesajelor pe care le publică utilizatorii simpli, după cum a anunțat Mark Zuckerberg.

Creatorul rețelei online spune că își asumă astfel responsabilitatea de a contracara fenomenul fake-news, prin care informații false se viralizează pe internet, și că vrea să încurajeze mai multă interacțiune între membrii comunității Facebook, așa cum se întâmplă în prezent în cadrul grupurilor strânse, compuse din persoane cu preocupări comune. Vor avea prioritate postările de la familie și prieteni și vor apărea mai puține postări de la brand-uri, companii și mass-media. Modificările vor intra în vigoare în următoarele săptămâni.

Mai importante în News Feed vor fi mesajele pe care le publică utilizatorii simpli: rude sau prieteni, anunță reprezentanții Facebook.

Un exemplu: o fotografie de familie va avea prioritate în fața unui clip postat de o publicație sau în fața unui clip despre un telefon lansat de o companie.

În aceste condiții, schimbarea va afecta organizațiile media și paginile diverselor brand-uri, fiindcă mai puțini utilizatori vor vedea aceste postări, dacă nu sunt promovate.

surse: europafm.ro, bbc.uk

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*