Se repară calea ferată, inclusiv pe raza  Regionalei CFR  Cluj

Se repară calea ferată, inclusiv pe raza Regionalei CFR Cluj

Compania Naţională de Căi Ferate CFR a anunţat că 60 de şantiere feroviare sunt operaţionale pentru lucrări de ridicare a restricţiilor de viteză, programul de îmbunătăţire a condiţiilor de circulaţie pe calea ferată fiind în derulare pe întreaga reţea feroviară, inclusiv pe raza Regionalei CFR Cluj. Valoarea totală estimată a lucrărilor este de 141,6 milioane lei (31 milioane de euro), sursa de finanţare fiind asigurată din fonduri proprii ale companiei și de la bugetul de stat.

În jumătatea de sud a țării, pe raza Regionalelor CF Galați, Constanța, Bucureşti, Craiova și Timișoara sunt operaționale 17 de șantiere pentru lucrări de reparații la linii, aparate de cale, poduri, podețe și clădiri de stații. Valoarea totală a contractelor aflate în derulare este de 35,5 milioane lei (7,8 milioane euro).

În centrul țării, pe raza Regionalei CF Brașov, sunt operaționale 12 de șantiere pentru lucrări de reparații la linii, la instalaţiile de dirijare a traficului (SCB/CED/BLA), aparate de cale, poduri, podețe și clădiri de stație. Valoarea totală a contractelor aflate în derulare este de 47,4 milioane lei (10,3 milioane euro).

În partea de nord a țării, pe raza Regionalelor CF Cluj și Iași sunt operaționale 16 de șantiere pentru lucrări de reparații la linii, aparate de cale, poduri și tuneluri. Valoarea totală a contractelor aflate în derulare este de 58,7 milioane lei (12,8 milioane euro).

Pe raza Regionalei Cluj, au loc lucrări între staţiile Răstoci – Leţca, km 92+962 – 99+632 (fir I), între staţiile Monor Gledin – Râpa de Jos, km 29+515 – 39+469 (fir I), între staţiile Monor Gledin – Râpa de Jos, km 29+925 – 30+925 (fir I), între staţiile Satulung pe Someş – Baia Mare, km 172+530 – 172+680 (fir I), între staţiile Coldău – Beclean, km 20+810 – 20+942 (fir I+II), între staţiile Măgheruş Şieu – Sărăţel, km 46+790 – 47+730 (fir I), între staţiile Someş Odorhei – Benesat, km 137+600 – 137+900 (fir I), între staţiile Leţca – Cuciulat, km 100+300 – 100+600 (fir I), între staţiile Baia Mare – Satulung pe Someş, km 166+800 – 166+900 (fir I), între staţiile Răstoci – Leţca, km 93+750 – 94+050 (fir I), între staţiile Bonţida – Iclod, km 16+254 – 22+710 (fir II), între staţiile Câmpia Turzii – Valea Florilor, km 452+250 – 452+350 (fir II), între staţiile Câmpia Turzii – Valea Florilor, km 457+400 – 464+700 (fir I) şi între staţiile Tileagd – Osorhei, km 637+700 – 638+900 (fir I).

Lucrările de întreţinere şi reparaţii la infrastructura feroviară aflate în derulare pe reţeaua feroviară publică sunt executate în regie proprie sau cu firme specializate, pe intervale de staţii sau pe liniile de intrare / ieşire din staţii şi au drept scop creşterea vitezei de circulaţie şi îmbunătăţirea gradului de confort.

Mai multe informații pe pagina de Facebook, https://www.facebook.com/clubferoviar/

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*