Primăria Dej anunță  „Licitație publică pentru concesionare teren”

Primăria Dej anunță „Licitație publică pentru concesionare teren”

Primăria municipiului Dej, aduce la cunoştinţa celor interesaţi că organizează licitație publică pentru concesionare teren.

1. Informaţii generale privind concedentul, în special denumirea, codul fiscal, adresa, numărul de telefon, telefax şi/sau adresa de e-mail ale persoanei de contact: Municipiul Dej, str. 1 Mai, nr. 2, judeţul Cluj, tel. 0264211790, fax 0264212388, e-mail: primaria@dej.ro, cod fiscal 4349179.

2. Informaţii generale privind obiectul concesiunii, în special descrierea şi identificarea bunului care urmează să fie concesionat: „Teren destinat construirii unui Spaţiu comercial și parcări auto”, în suprafaţă de 8339 mp, situat în Municipiul Dej, str. Crângului, nr. 23, jud. Cluj, bun proprietate publică,
conform HCL 134/15.11.2019 și temeiului legal: O.U.G. 57/03.07.2019.

3. Informaţii privind documentaţia de atribuire: se regăsesc în caietul de sarcini.

3.1. Modalitatea sau modalităţile prin care persoanele interesate pot intra în posesia unui exemplar al documentaţiei de atribuire: prin solicitare de la camera nr. 38 (persoană de contact – ing. Laura Balint).

3.2. Denumirea şi adresa serviciului/compartimentului din cadrul concedentului, de la care se poate obţine un exemplar din documentaţia de atribuire: Serviciul Urbanism și Amenajarea Teritoriului, Primăria municipiului Dej, str. 1 Mai, nr. 2, jud. Cluj.

3.3. Costul şi condiţiile de plată pentru obţinerea acestui exemplar, unde este cazul: Persoanele interesate pot achita contravaloarea documentației de atribuire de 100 lei în contul concedentului: RO17TREZ21721360250XXXXX, deschis la Trezoreria Dej, cod fiscal al concedentului: 4349179 .
3.4. Data limită pentru solicitarea clarificărilor: 06/12/2019, ora 15.00.

4. Informaţii privind ofertele:
 
4.1. Data limită de depunere a ofertelor: 12/12/2019, ora 10.00.
4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Oferta va fi înregistrată la Registratura Primăriei Municipiului Dej, Strada 1 Mai, nr. 2, județul Cluj
4.3. Numărul de exemplare în care trebuie depusă fiecare ofertă: 2 exemplare originale.
5. Data şi locul la care se va desfăşura sedinţa publică de deschidere a ofertelor: 12/12/2019, ora 11.00, la sediul Primăriei Municipiului Dej, Strada 1 Mai, nr. 2, județul Cluj
6. Denumirea, adresa, numărul de telefon, telefax şi/sau adresa de e-mail ale instanţei competente în soluţionarea litigiilor apărute şi termenele pentru sesizarea instanţei: Acțiunea în justiție se poate introduce la secția de contencios administrativ a Tribunalului Dej, Piața 16 Februarie, nr. 2-4, județul Cluj, telefon: 0264 212 110, fax 0264213015, e-mail jud-dej@just.ro.
7. Data transmiterii anunţului de licitaţie către instituţiile abilitate, în vederea publicării: 19/11/2019.

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*