Având în vedere actualul context epidemiologic, în cadrul Serviciului Public Comunitar de Evidență a Persoanelor Dej programul cu publicul este restrâns la intervalul orar 09:00-12:00, până în data de 22 septembrie. 4 angajați din cadrul serviciului au fost confirmați cu COVID-19.
Activitățile cu publicul care se desfășoară în această perioadă, zilnic de luni până vineri în intervalul orar 09:00- 12:00, sunt următoarele:
- Eliberarea cărților de identitate personalizate
- Depunerea actelor pentru cărți de identitate provizorii și eliberarea acestora
- Înregistrarea documentelor privind nașteri, căsătorii, decese.
IMPORTANT: Depunerea cererilor pentru eliberarea de cărților de identitate și stabilirea reședinței, se poate realiza doar la Direcția Județeană de Evidența Persoanelor Cluj, Str. Aviator Bădescu, nr. 7-9, Cluj-Napoca, tel: 0264-450406, fax: 0264-450405, E-mail: djepcluj@mail.rdscj.ro, Web: www.djepcluj.ro.