Guvernul introduce noi specializări în universități

Guvernul introduce noi specializări în universități

Şase specializări noi pentru studenţi au fost introduse de Guvern în programele de studii la universităţi. Oferta a fost adaptată luând în considerare cererile din punct de vedere economic şi privat de pe piaţa internă. UBB

În domeniul fundamental Matematică și științe ale naturii, la ramura de știință Chimie și inginerie chimică, se introduce specializarea / programul de studii universitare de licență „Chimie farmaceutică”.

În domeniul fundamental Științe inginerești, la ramura de știință Inginerie electrică, electronică și telecomunicații, – domeniul de licenţă Inginerie electronică, telecomunicații și tehnologii informaționale, se introduce specializarea / programul de studii universitare de licență „Echipamente şi sisteme electronice militare, electronică – radioelectronică de aviație”.

În domeniul fundamental Științe sociale, la ramura de știință Ştiinţe ale comunicării, se introduce specializarea/ programul de studii universitare de licență „Media digitală”.

În domeniul fundamental Științe sociale, la ramura de știință Științe militare, informații și ordine publică, se introduc specializările / programele de studii universitare de licență „Managementul sistemelor de supraveghere aeriană” şi “Leadership militar”.

În domeniul fundamental Științe sociale, la ramura de știință Psihologie și științe comportamentale, la domeniul Ştiinţe ale educaţiei, se introduce specializarea/ programul de studii universitare de licență „Pedagogie socială”.

De asemenea, în domeniul fundamental Științe umaniste și arte, la ramura de știință Arte, la domeniul de licenţă Muzică, se modifică denumirea specializării / programului de studii universitare de licență „Pedagogie muzicală în muzică”, păstrându-se cod 40.

Modificările au fost fundamentate ținând cont de: prospectarea cererilor economice și sociale de calificări universitare; asigurarea echilibrului corespunzător între studiile de licență şi studiile de masterat; tendințe demografice; autonomia universitară și răspunderea publică; organizarea fluxurilor studențești şi a programelor de studii, se arată în documentul difuzat de Ministerul Educaţiei.

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*